W ostatnich dniach do Urzędu Gminy Lubartów docierają sygnały od mieszkańców, którzy otrzymują telefoniczne informacje o rzekomych nieprawidłowościach we wnioskach złożonych w ramach programu „Czyste Powietrze”. Informujemy, że tego typu połączenia nie są wykonywane przez pracowników Urzędu Gminy. Są to automatyczne nagrania pochodzące od firmy zewnętrznej, która nie działa w imieniu urzędu.
W związku z tym apelujemy o zachowanie szczególnej ostrożności. Przypominamy, aby nie podawać swoich danych osobowych przez telefon – nie ma pewności, w jaki sposób mogą one zostać później wykorzystane.
Urząd Gminy Lubartów informuje, że w przypadku stwierdzenia nieprawidłowości we wniosku, pracownik urzędu nie kontaktuje się telefonicznie w celu uzyskania danych wrażliwych, takich jak numer PESEL. W takich sytuacjach mieszkańcy są wzywani do osobistego wyjaśnienia sprawy w siedzibie urzędu.
Prosimy o rozwagę i czujność. W razie wątpliwości zachęcamy do kontaktu bezpośredniego z Urzędem Gminy Lubartów.







